Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Łódź na reklamach w Europie przed EURO 2012

Jolanta Sobczyńska
Bratłomiej Wojdak, dyr. biura promocji UMŁ, pokazuje reklamy Łodzi
Bratłomiej Wojdak, dyr. biura promocji UMŁ, pokazuje reklamy Łodzi fot. Krzysztof Szymczak
Kampania pod hasłem "Move Your Imagination" promuje Łódź oraz sześć innych polskich miast. Opiera się przede wszystkim na wspomnieniach turystów, którzy odwiedzili nasz kraj. Kampania Multimedialna 2011 - 2012, prowadzona jest przez Polską Organizację Turystyczną. Jest ona skierowana do turystów z Wielkiej Brytanii, Francji i Niemiec, którzy mogą odwiedzić nasz kraj choćby w związku z Euro 2012.

- To rekomendacja innego turysty sprawia, że wybieramy jakieś miejsce na wyjazd - mówi Justyna Jedlińska z POT. - Reklamy prasowe i telewizyjne pokażą relacje i odczucia turystów tuż po powrocie z Polski.

O Łodzi opowiedzą Anglicy Joe i Sheila (Brytyjczykom), Niemcy Thomas i Melanie (Niemcom) oraz Francuzi Jaques i Emilie ( Francuzom). Jaka to będzie Łódź?

- Między innymi klubowa - mówi Justyna Jedlińska. - Ale chcemy też promować tzw. łódzką turystykę kulturową, związaną z filmem i architekturą przemysłową, w której wiele osób lubi przebywać.

Do czerwca 2012 r. reklamy będą pojawiać się m.in. w prasie. W najbliższym czasie, 9 października, w "Independent of Sunday" oraz 16 października w "Sunday Telegraph" w Wielkiej Brytanii, 10 października w niemieckim "Focus", a 12 października reklamę zamieści francuska "Telerama". Plakaty reklamy zawisną w londyńskim, berlińskim i paryskim metrze.

Pojawimy się w niemieckich stacjach telewizyjnych: RTL, VOX i SAT1. We Francji będą to: France 2, France 3, Discovery, Fox Life i Canal+. Brytyjczycy zobaczą nas na kanałach ITV1, ITV2, ITV3 i BSkyB. Dla francuskiej wersji głosu w reklamie użyczył Andrzej Seweryn.

Blogerzy z trzech państw przyjadą do Łodzi, by potem swoje wrażenia opisać w internecie. W sieci pojawi się też gra, w której gracze wcielą się w rolę turystów odwiedzających ciekawe miejsca w Polsce. Dla zwycięzców do wygrania będzie 10 weekendowych pobytów w naszym kraju.

Na stronie YouTube można oglądać spot promujący Polskę (https://www.youtube.com/user/polandtravel#p/a/u/0/jXPeofkW-Pw). Ma się jeszcze pojawić spot zapraszający na Euro.

Urząd Miasta Łodzi nie zapłaci za kampanię nawet złotówki. POT kosztowała ona 54 mln zł.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak globalne ocieplenie zmienia wakacyjne trendy?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lodz.naszemiasto.pl Nasze Miasto