- To rekomendacja innego turysty sprawia, że wybieramy jakieś miejsce na wyjazd - mówi Justyna Jedlińska z POT. - Reklamy prasowe i telewizyjne pokażą relacje i odczucia turystów tuż po powrocie z Polski.
O Łodzi opowiedzą Anglicy Joe i Sheila (Brytyjczykom), Niemcy Thomas i Melanie (Niemcom) oraz Francuzi Jaques i Emilie ( Francuzom). Jaka to będzie Łódź?
- Między innymi klubowa - mówi Justyna Jedlińska. - Ale chcemy też promować tzw. łódzką turystykę kulturową, związaną z filmem i architekturą przemysłową, w której wiele osób lubi przebywać.
Do czerwca 2012 r. reklamy będą pojawiać się m.in. w prasie. W najbliższym czasie, 9 października, w "Independent of Sunday" oraz 16 października w "Sunday Telegraph" w Wielkiej Brytanii, 10 października w niemieckim "Focus", a 12 października reklamę zamieści francuska "Telerama". Plakaty reklamy zawisną w londyńskim, berlińskim i paryskim metrze.
Pojawimy się w niemieckich stacjach telewizyjnych: RTL, VOX i SAT1. We Francji będą to: France 2, France 3, Discovery, Fox Life i Canal+. Brytyjczycy zobaczą nas na kanałach ITV1, ITV2, ITV3 i BSkyB. Dla francuskiej wersji głosu w reklamie użyczył Andrzej Seweryn.
Blogerzy z trzech państw przyjadą do Łodzi, by potem swoje wrażenia opisać w internecie. W sieci pojawi się też gra, w której gracze wcielą się w rolę turystów odwiedzających ciekawe miejsca w Polsce. Dla zwycięzców do wygrania będzie 10 weekendowych pobytów w naszym kraju.
Na stronie YouTube można oglądać spot promujący Polskę (https://www.youtube.com/user/polandtravel#p/a/u/0/jXPeofkW-Pw). Ma się jeszcze pojawić spot zapraszający na Euro.
Urząd Miasta Łodzi nie zapłaci za kampanię nawet złotówki. POT kosztowała ona 54 mln zł.
Jak globalne ocieplenie zmienia wakacyjne trendy?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?